idag är en sån dag

Det är typ så här:
 
Men jag ska försöka att anamma det här: 
 
Ska därmed lista fem bra saker
1. Jag har äntligen börjat på ett eget, kreativt projekt som jag inte har tröttnat på (ännu).
2. Beställde en viollila bikini från H&M som jag verkligen, verkligen (heh) behövde.
3. På fredag ska jag dansa med glitter i blodet och glömma denna vecka.
4. JAG TRIVS PÅ JOBBET! Första gången någonsin. 
5. Äntligen längtar jag efter att läsa igen. På senaste har jag liksom funnit guldkorn som jag knappt kan lägga ifrån mig. 
 
och skriva ner världens godaste recept på morotssoppa 
5-6 potatisar
1 liten gul lök
3 morötter
7 dl grönsaks-eller hönsbuljong
2 dl mellangrädde
Salt och peppar Skala och skär potatis, lök och morötter i mindre tärningar, lägg ner i en kastrull och tillsätt resten av ingredienserna. Koka upp och låt koka i ca 15 minuter. Mixa soppan slät. Smaka av med salt och peppar. Gott bröd, ev creme fraiche till.
 
och lägga in två bilder på vackra män

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0