några bra grejer en kall juni

♥ Jag har fått rosiga solkinder!
 
♥ Min chef och jag flörtar lite affärsmässigt, fast jag vet att jag aldrig någonsin kommer få ligga med honom, men det är ju fint att det kan pirra till ändå!
 
♥ Mina bästa killkompisar som säger att de älskar mig trots mina dramatiska fyllebreakdowns.
 
♥ Att jag ÄNTLIGEN ska tågluffa. Jävlar vilken sommar det kommer varaaaaa
 
♥ Feminism. Värmer alltid upp ett iskallt hjärta.
 
♥ Kraniums låt "Nobody has to know" som är så skön trots att the lyrics är så sabla slangskrivna. Och "If I used to love you" av Daniel Lemma. Plus "On ne change pas" av Celine Dion. Jepp, nattliga musiktips
 
♥ Att jag ska på utflykt imorgon. Stort!
 
♥ Sist att jag kan sova med fönstret öppet - är det sommar då eller?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0